Friday, July 9, 2010

Ganduri...


Stiu cum e. Stiu cum e cand atunci cand intru pe un blog nu gasesc nimic nou. Si nu imi place... am cateva bloguri pe care le citesc zilnic si ma enerveaza sa nu gasesc postari noi.

Ma gandesc serios sa imi caut ceva de munca. Mai toti prietenii mei lucreaza sau vor lucra in curand... si nu e ideea de turma, ci doar ca as vrea sa fiu si eu utila si sa castig macar jumatate din cat consum.

Nu stiu unde as vrea sa lucrez ca sa incep sa caut ceva... As vrea ceva pt cateva luni pt ca o sa vina un an greu, anul 3... si licenta si nu cred ca o sa am timp foarte mult.

Ai mei deocamdata nu mi-au zis nimic... mi-au mai zis ei sa imi iau un job ca vreau prea multe, dar nu mi-au pus sulita-n coaste... Pe de-o parte as vrea sa ma bucur de vara, de vacanta, pt ca mai mult ca sigur va fi ultima vara linistita, pe de alta parte as vrea sa am banii mei si sa nu depind de ai mei...

Schimband subiectu... am avut un weekend foarte frumos. Cu soare, mare si oameni frumosi ... printre ei se numara si Sarilla, Dodo, Bianca ... ma bucur ca v-am revazut :)

Am avut parte de multa liniste... mi-am facut putina ordine in ganduri...
E uimitor, marea de fiecare data ma linisteste si imi incarca bateriile ...

Revin...

3 comments:

5zambete said...

si eu ma bucur ca ne-am revazut >:D< si legat de postari, ma simt cu musca pe caciula, dar o sa recuperez. m-am pricopsit cu o gripa care-mi da de furca si o sa revin dupa week-endul asta cu forte proaspete :D
te pup >:D< ne vedem pe 18? :>

andreea said...

>:D< faci bine ca te simti pt ca si la tine ma referam ;) asa ca hai cu postarile :D

te puuuup >:D<
logic ca ne vedem :)

ps: multa sanatate

Prometeu said...

asa deeeeeci ne vedem pe 18 clar o sa va astept prajita in vama.vreau sa ne vedem,deeeeci cum facem?:D andreea daca mai ai acelasi numar de contact iti voi da de veste.sper sa fie ok.:D.te super pup:D