Monday, June 21, 2010

Plec, plec ... pleccccccccccccccc :)

Bagaje.
Ador sa fac bagaje. Imi fac lista inainte cu o zi si imi trec acolo tot ce am nevoie, ca sa fiu sigura ca nu uit nimic. E foarte eficienta metoda :) Daca imi vedeti lista va speriati :))

Si trolleru meu, saracu, e cam full. Zici ca plec pt o luna, nu pt o saptamana... dar merg pe principiu ca mai bine in plus decat in minus :)

Noroc cu facultatea ca mai plec si eu :)
De fapt si cu Vama. Cred ca nu e luna in care sa nu calatoresc. Si asta e bine... sa nu ma plictisesc... o viata monotona pt mine ar fi deprimant

Ne auzim pe facebook :)) traiasca netu :))

Va puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

3 comments:

Anna said...

Sa fii fericita!

memori3s said...

inteleg ca nu prea mai ai loc in valiza dar ma iei si pe mine cu tine?:D ma inghesui pe acolo printre haine ;))

Saloane tatuaje said...

enjoy, sa ne mai scrii cand te intorci :p