Friday, February 5, 2010

Am scapattttttttttttttttt

Azi am avut ultimul examen. Cred ca am asteptat ziua asta cu sufletu la gura :) -nici ziua de nastere nu cred o astept cu atata nerabare :)) -
Am avut 8 examene. Unele mai bune, unele mai putin bune... mi-am facut nervi la cateva examene... dar chiar nu are rost ... in fond, examenele vin si se duc.

Conteaza ca... sunt sanatoasa si ca am tot ce imi doresc... am cam tot ce isi doreste cineva la 20 de ani... sa nu exageram... ar fi loc de mai multe haine :))

De azi sunt in vacantaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si de aseara s-a deschis oficial sezonul cluburilor :D

Aseara am fost in Silver la Vama, primu concert de pe anu asta :)
Se anunta un sfarsit de week si un week senzational :)

Take care :) Pup

1 comment:

Anna said...

Bravo tie Andreea !

Poate poti te rog sa pui niste poze cand ai timp. Am vazut doar o inregistrare insa nu prea se aude acolo mai nimic. Iti multumesc.