Wednesday, December 9, 2009

Noutati :)

Am cam neglijat blogu in ultima saptamana...

O sa va spun si motivele (ca am avut destule :D)...
in primu rand am fost racita rauuu, m-am trezit vinerea trecuta cu frisoane, febra, tuse si toate tampeniile... cel mai trist a fost ca nu am plecat la munte in weeku respectiv, cum era planuit... (cineva mi-a pus gand rau) :( si am stat acasa, cu pastile, sirop, ceaiuri, fructe si multe, multe, multe servetele in juru meu. A fost un weekend trist. Weeku trecut iar nu am iesit cu fetele, ca nu ne-am sincronizat.. dar am avut noroc cu un vechi prieten care m-a scos din casa si am iesit la un pahar de vorba si de apa :D cred ca ne stim de mai bine de 6 ani... off... ce repede trece timpu :P
in al doilea rand am avut si proiecte, harti si toate nebuniile pt facultate + ca am mai si citit :)

Sunt asa de fericita acum ca nu mai sunt racita, pretuiesc la maxim sanatatea.

Am chef de dans. Ma gandeam cu fetele unde sa mergem vineri si sambata... vreau un club dragutz si cu muzica buna. As avea cateva idei, o sa ma mai gandesc. Daca stiti vreun party sau ceva misto in astea 2 seri let me know :)

In alta ordine de idei am inteles ceva zilele astea... ca pana la urma toate trec... si ca timpu are puteri cu adevarat magice... sunt pe cale sa intorc pagina... pusesem pauza, dar o sa dau din nou play :)
Cand nu stii ce sa faci, inseamna ca, de fapt, nu vrei sa faci nimic :)

In final am o melodie pt voi:



ma distreaza copios melodia :))))

4 comments:

SARILLA said...

:)) Si mie imi place la nebunie melodia..e amuzanta rau..ne cam potrivim la gusturile muzicale...:D
Ma bucur ca te simti mai bine..te-am sunat cand am venit de la munte,unde n-am avut deloc semnal, sa iti zic un intarziat LMA,dar cred ca erai la cursuri,ceva..ca nu ai auzit..
puup!

Anonymous said...

Poti sa incerci THE LEGEND. Se deschide chiar sambata asta. Adresa e str. Coltei 50 (la 30m de Hristo Botev). Ai muzica buna, ai bautura si oameni ok langa tine. (Damn, si cat am incercat sa nu iasa ca o reclama din aia clasica :) ) Ideea e ca va fi o petrecere maricica, poti sa treci sa iti faci o idee.. (intrare libera)
Oana

Anonymous said...

He he , ma bucur ca ne-am intalnit joi in metrou:)si ca ti-am spus ca sunt un cititor fidel;;) nu stiam ca pot da comentarii:P e un lucru bun. Melodia celor de la TAXI mi se pare super amuzanta:))) pup si astept noutati! Sorina

andreea said...

@ sarilla

daaa, e tare rau :D
>:D<

@ anonymous

am cautat pe net si nu apare niciun club cu numele asta :-??

@ sorina
si eu ma bucur ca ne-am vazut
>:D<