Monday, December 21, 2009

La vida e bella :)

Am revenit cu noutati :D


Joi am fost in club cu colegii de la facultate... am hotarat sa mergem in Bellagio, ca era seara studentilor. Spre surprinderea mea, chiar m-am simtit super super super bine... Nu prea imi plac cluburile astea, dar am zis ca ma adaptez, dar nu a fost nevoie, a iesit un party super misto... am dansat pana la 6 dimineata... au bagat Dan Spataru... a fost distractie maxima :)

Vineri, dupa doar 3 ore de somn, am fost la salon, la cosmetica (ca de, vine Craciunu) si dupa am fost la Roxana, a fost un party mic, cu prieteni apropiati si foarte misto. Ne-am jucat Adevar sau Provocare, pe HTC. Nu ati vrea sa stiti ce provocari are telefonu asta :)) La 3 noaptea am picat franta.

Sambata m-am intalnit cu Sarilla si sotu ei, Dica. Am fost in Afi Cotroceni. Foarte dragut mall-ul. Cu multeee magazine... Ne-am plimbat putin si dupa am fost la masa. Am stat la povesti. Ma bucur ca i-am revazut. Sunt o familie foarte reusita. Mi-e super drag de ei. Mai ales de Razvan :D
Trebuia sa ies si sambata seara, dar oboseala si-a spus cuvantul, am cazut franta si am dormit 12 ore :x
- poze n-am :)) -

si Duminica, ziua cea mare :)
Concert Vama in Tribute.
Concertul a fost cat se poate de fain. Simteam ca nu am mai fost de o gramada de timp la concert... m-am bucurat de fiecare melodie... mai ales de Zmeul :) si Vara asta... :)
V-am mai zis ca ii iubesc pe oamenii astia, nu? :) Sunt GENIA
Dupa concert am facut un after party :) Am mai ramas cu fetele si cu Cosmin... am dansat, am baut, am facut poze :D
Clubul e foarte foarte tare... muzica misto, oameni misto... cred ca o sa revin cat de curand.
- pozele de la concert o sa le pun pe celelalt blog -


hai ca am dat-o in jurnal, pe zile :))
ps: click pt marire, la poze :)
nu le-am pus mari, ca ocupau prea mult loc :)
PUP

5 comments:

Prometeu said...

super tare.
pozele dragute,e o vacanta faina,nu?

Andreina said...

Ma, am dormit doar 3 ore jumate dar a fost fain pana la urma :D
In amintirea iernilor trecute ;))

Paula said...

Uff, cum aratam in poza aia cu tine. Parca urma sa-mi iau zborul. :D Oricum, dupa party-ul asta am hotarat ca ar fi cazul sa ies in cluburi mai des ca nu e asa rau. :))

andreea said...

@ prometeu - da, foarteee faina :)

@ Andreina - a fost foarte foarte tare :D

@ Paula - daaaaaaaaaaaaaa :)) chiar ca.
imi place de tine. clar mai iesim :D

andreea said...

uuu, imi plac pantalonii lu' cosmin :))
Happy new year, Andreea!
>:D<