Tuesday, December 1, 2009

Alta leapsa :)

Mi-a placut leapsa trecuta, asa ca am mai furat una, de la Bianca

Iata:

Sunt ... sociabila
As vrea ...sa nu mai pun la suflet orice
Pastrez ... toate amintirile frumoase
Mi-as fi dorit ... sa stau mai mult timp cu bunica
Nu-mi place ... sa fiu mintita sau calcata pe coada
Ma tem ... de moarte
Aud ... nu prea mai aud bine, de la atatea concerte :))
Imi pare rau ... cand fac pe cineva sa sufere
Imi plac ... plimbarile
Nu sunt ... rautacioasa, nu pot sa port ranchinuna, cel putin nu pt mult timp
Dansez ... cand am ocazia :)
Cant ... doar la concerte, am o voce horror
Niciodata ... nu o sa zic niciodata :)
Rar ... ma inchid in mine
Plang cand privesc ... ceva ce ma emotioneaza... e bine sa plangi uneori :)
Nu-mi place de mine pentru ca ... uneori sunt irascibila
Sunt confuza ... DA, sunt confuza! punct :)
Am nevoie ..."de-o femeie, care sa stie meserie" :)))) mi-a venit in cap melodia asta. am nevoie de multe, de prea multe.
Ar trebui ... sa ma multumesc cu mai putin.

Mai vreau lepse :)
Pup

No comments: