Tuesday, December 1, 2009

Multumesc :)

Duminica seara am fost la concert, deci ziua mea ( de nume ) m-a prins la cantare :)

Un concert la care nu trebuia sa ajung, pt ca duminica m-am trezit pe la 16:00, dupa o noapte pierduta, si trenu era la 18:00... am intrat pe mess, am vorbit cu un prieten si cu Andreina si mi-au zis: "te impiedica pe tine 120 de km?" tu care ai fost in orase mai indepartate... mai ales acu ca e ziua ta... :) Mama la fel mi-a zis, ca decat sa stau acasa sa regret ca n-am fost, mai bine sa ma duc, ca nu am ce pierde. Si am luat trenu de 19 juma, am ajuns cu o intarziere de juma de ora, fix la 17 ani :)

Ma bucur ca am fost. Am trait din plin "Zmeul" ...
Au trecut 2 ani de la poza asta...

Mi-e dor de Raul...

Cadoul meu... pt voi :)

3 comments:

5zambete said...

chiar ..ce-i cu Raul? :-s

Prometeu said...

la multi ani:*

Andreina said...

;)

Multumesc si eu pentru cadoul muzical :*