Tuesday, August 26, 2008

Marea-mi da mereu inapoi ...

tot ce oamenii imi iau ...

acum 2 zile am venit de la mare, cu sufletul curat ...
am stat 5 zile, 5 zile frumoase, 5 zile linistite, 5 zile de plaja si mare ... de voie buna si de oameni frumosi
am plecat cu Flori, Ana si parintii ei, niste oameni super de treaba, super intelegatori.
niciodata nu am mai plecat la mare, asa ... pe graba, am aflat la 10 seara ca mergem la mare, am fost in Real sa mai cumparam ceva, s-a facut 1, am facut bagajele, am dormit 2 ore si la 5 dimineata am plecat ...

mereu ne puneam prosoapele ft aproape de mare, la un metru, imi place sa aud cum se sparg valurile, muzica nu a fost in primele zile, nu era inca plaja privata, asa ca auzeam doar marea... imi mai place sa privesc copiii cum se joaca in nisip, sau cum intra ei in mare, fara frica... fara frica de valuri, ca ii poate darama ...
m-am jucat putin si cu un baietel, foarte scump pe nume Matia... o sa pun o poza cu el mai jos..
m-am intalnit si cu Sarilla, Dica si Razvan, au venit la plaja intr-o dupamasa, cu greu m-a recunoscut Razvan si abia spre sfarsit mi-a dat poop :( copiii uita repede :D

drumul spre casa a fost plin cu peripetii...
cum aveam rulota in spate nu puteam merge cu mai mult de 80 km/h asa ca toate masinile ne depaseau, toti se grabesc, nu am depasit decat o masina in 250 de km :))
am ramas si fara benzina, masina consuma foarte mult (din cauza rulotei) ... si cum pe autostrada soareluri nu e nicio benzinarie, pe la cativa km de Bucuresti am ramas fara ... norocul nostru a fost ca in spate erau niste rude de-ale Anei, s-a dus tatal ei cu masina cealalalta pana la un peco, au luat si au mers vreo 35 de km ca sa poata sa intoarca, deci 70 de km degeaba ... era o caldura insuportabila afara... a fost palpitant :D







No comments: