Sunday, August 10, 2008

Din nou copil ... lucruri simple

Seara asta a fost memorabila, frumoasa, simpla ... o seara pe care n-o sa o uit prea curand ... de ce? pt ca am mi-am adus aminte de copilarie, de jocurile ei...
Ne-am adunat 6, eu, Rox, Robert, Andrei, Horia si Ionut, cu ei am copilarit, mai putin cu Ionut, care e mai mare decat noi... cu ei m-am jucat cu portofelu, cu masinutzele, cu coarda, cu mingia, cu tot ce gaseam cand eram mici... Acum suntem mari, ne vedem rar, ne-am mai ciondanit, dar seara asta a fost frumoasa... eram plictisiti, eu vroiam sa ma plimb, ei vroiau sa stea pe piatra ( e o piatra mare, de cativa metri buni, unde cand eram mici ne jucam carti, ne puneam paturi, acolo stateam mereu ) ... le-am zis sa ne jucam ceva ( gandindu-ma la Mara ), sa inventam un joc, sau sa jucam un joc din copilarie... am zis sa incercam Flori, Fete si Baieti... a fost amuzant, trebuia sa alegem flori si am ales b.... porcului si p.... tigancii :))... ne-am jucat putin si am hotarat sa ne jucam mima ... am format 2 grupuri, eu, rox si ionut si restu... nu cred ca am mai ras asa vreodata, au fost multe faze memorabile, care trebuiau filmate ca sa ma intelegeti bine... una din ele a fost cand Andrei trebuia sa fie un sconcs, el si-a pus mana la fund si la nas, in momentul ala Horia foarte serios si tare: esti un kkt!!! :))))))
eu a trebuit sa fiu o stanca, o curva, un bass ... la stanca m-am chinuit mult, la curva a fost cel mai usor, am pus doar mana pe telefon si pe san :)) am avut coechipieri inteligenti ;)
rox trebuia sa mimexe un bec... partea amuzanta a fost cand a sarit in aer si s-a tavalit pe jos...

o zi fericita...

mi-am amintit de zilele mele de nastere, de cea de anul trecut, cand Mada a venit la mare pt mine, cand la 12 noaptea fix m-a bagat in masina si mi-a pus "am doar 18 ani" si cand mi-a dat cadoul, o perna cu acelasi mesaj... cand gasca cu care am fost la mare mi-a dat dedicatie pe plaja, o melodie de la Vama Veche, La radio (nu avea 18 ani)... iar eu le-am intors supriza cu melodia "prieteni" ...

mi-am amintit de cel mai frumos cadou primit de ziua mea... o imbratisare... acum 3-4-5 ani ( stiu exact data, ora si locul, dar prefer sa fac pe blonda ) mi-a zis La multi ani pe la 11 seara, mai era putin si trecerea ziua, am mai vorbit putin si am iesit afara sa ma intalnesc cu el, aveam emotii, aveam fluturi in stomac... am stat mult de vorba pe banca, a baut o bere si m-a condus pana in fata blocului, mi-a mai zis o data "la multi ani" si m-a imbratisat, a fost cel mai frumos moment de pana atunci, a valorat mai mult decat orice sarut... a insemnat totul, radiam de fericire, aveam pe maieu impregnat mirosul lui, un miros pe care nu o sa-l uit toata viata... a fost prima iubire, ma rog... neimparatista... am plans mult, dar am si trait momente speciale, nu va ganditi la lucruri pompoase, ci doar la un simplu "buna", ala era moment special... momente speciale cand ii dadeam mesaje de sarbatori si imi raspundea...

mi-e dor de mine, mi-e dor de ce eram atunci, cred ca de mine din trecut am nevoie pt a fi complet fericita...
vreau sa ma bucur de un buna, de o imbratisare, de un zambet, asa cum o faceam atunci... nu sa cer mai mult si mai mult ...

6 comments:

andreea said...

bine, daca vrei sa mai vorbim, da-mi mail pe andreiutzza_4u@yahoo.com
o sa sterg comentariile de aici

elmo said...

aaa...da...LA MULTI ANI BAAAA:D

andreea said...

saru'mana :D

Scoobytza said...

La multi ani! la fel ca si tie imi place foarte mult Vama si este formatia mea preferata. Cred ca trei dintre piese mi se potrivesc la nebunie: 18 ani, 17 ani infinit si Prieteni. Pacat ca nu mai pot da timpul inapoi sa am varstele astea pentru ca atunci am fost cu adevarat fericita.

andreea said...

sarumana mult de tot >:D<
ma bucur ca iti place muzica Vamii :)
astea 3 piese fac parte din preferatele mele :)
si eu cred ca la 18 ani am fost cea mai fericita ...

stoica mario said...

Doamne esti dementiala, cat de frumos poti sa vorbesti ... Ti am adaugat id-ul in lista mea de messenger, sper sa vorbim ...

Mario