Tuesday, August 26, 2008

Libertate :)

Sambata seara ... am fost sa papam ceva si ne-am intors la rulota. Fetele au zis ca sa duc sa se plimbe pe plaja, eu am ramas sa ma schimb, nu prea vroiam sa merg, toata ziua s-au plimbat masini luxosare si persoane publice pe acolo, s-a deschis Kristal, si de... inaugurare... muzica, lume "buna", prezentare de moda, bautura etc... chiar nu vroiam sa vad asta.
Cum fetele au intarziat prea mult m-am dus sa vad ce fac, eram in pijama, in maieu si pantaloni scurti... le vad in apa, si pe dna Stela cu hainele lor, au ramas doar in bluza si au intrat... am intrat si eu cu picioarele, apa era extrem de calda, era intuneric, nu se vedea decat clubul luminat si zeci de oameni dansand, se auzea si muzica, dar marea o acoperea ... fara sa ma gandesc prea mult, m-am dezbracat complet si am intrat in apa... ne-am jucat in apa, ne-am uitat la stele, erau multe si frumoase, luna nu se vedea... apa era linistita, fara valuri... am inotat un pic si m-am departat de ele, am facut pluta, tumbe si i-am multumit marii pt momentul acela, un moment de libertate deplina, m-am simtit incredibil...
Oamenii treceau pe faleza, se uitau la noi, ne filmau ( nu au vazut nimic, ca apa ne vedea pana la gat) ... vad un barbat cu o lanterna in mana, m-am gandit ca e un pazic, cei care nu te lasa sa stai noaptea pe sezlong... Mama Anei ne cheama la mal, ne-am dus, ne-am imbracat si ne zice ca barbatul ala i-a zis sa plecam de pe plaja, pt ca este inchiriata... da, cu multi bani... dar noi nu am platit pt paja asta? este plaja din fata camping-ului ...
Daca eram pe mal i-as fi zis: "dar marea au inchiriat-o?" ... e incredibil unde poate ajunge puterea banului... imi venea sa intru in club si sa urlu ca imi bag ceva in petrecerea lor, ca eu vreau sa ma plimb pe plaja... pt ce le trebuia lor plaja? in caz ca se imbata sa poata sa se duca in apa fara sa-i vada cineva? mi-e scarba de ei ...
Pun pariu ca in clubu ala mai mult de 75% erau fete frumoase, bine imbracate si acompaniate de un domn cu burta si chel, cu multi bani ( evident ) si cu masina in fata Camping-ului ...
Si mai pun pariu ca in momentul meu am fost mult mai fericita decat orice pitzipoanca din clubul ala...

a doua zi de dimineta erau sticle sparte la greu si o gramada de mizerie...
animale :)

3 comments:

james crissilv said...

La Multi Ani, desi cu intarziere.
Pitzipoancele sunt pitzipoance tocmai pentru aceste aspecte...
o zi minunata iti doresc

andreea said...

merci mult!
asa ziceam si eu ;)
o zi frumoasa si tie :)
numai bine!

Cas said...

super faza cu stelele 8->