Thursday, August 7, 2008

Am doar 18 ani ...

Da, inca mai am 18 ani ... am melodia asta pe repet de cateva zile bune... as vrea sa raman mereu la 18 ani, nu imi place deloc 19, cand nu aveam 18 ani visam la momentul in care o sa ii implinesc, 18 ani mi-a adus cele mai multe bucurii, pot sa zic ca anul asta a fost cel mai fericit ...

Marti o sa implinesc 19 ani ( nici ziua nu imi place, majoratul a picat intr-o duminica :D ) ... nici nu stiu ce sa fac in ziua aceea, ma gandeam sa plec la mare si sa stau pana incep concertele... sau sa stau acasa, dar nu imi vine sa o sarbatoresc.( realizez ca ma comport ca un copil, astia care au 20 si ceva sau mai multi ar zice..." ce bine ar fi daca as mai avea 19 ani... " stiu asta...asa o sa zic si eu mai incolo, nu ma indoiesc, dar as vrea sa fac precum in melodie, as vrea ca timpul sa se opreasca la 18 ani, sa il pacalesc in ultima zi de 18 ani si sa o ia din nou... tot la 18 ... 8-> )

Nu vreau sa incep facultatea, vreau sa fiu la liceu, ma gandesc cu groaza ca dupa facultate va trebui sa imi gasesc un serviciu bun, ca va trebui sa nu mai stau pe spinarea parintiilor si sa aduc si eu ceva in casa, ca va trebui sa fiu responsabila, ca poate va veni si un copil ( nu mi-e groaza de un copil, ador copiii, doar ca atunci cred ca ti se termina cu adevarat copilaria ), ca nu o sa mai fiu singura, ca trebuie sa ma gandesc de mai multe ori inainte sa fac ceva, ca nu o sa mai pot pleca cand vreau, ca o sa am doar o saptamana concediu, nu 3 luni ... la toate astea ma gandesc ... la toate astea o sa ma gandesc dupa 19 ani...
Deocamdata savurez ultimele zile :D
( ar merge un concert pe 11 august... un 18 ani live, are cineva cateva mii de euro? :D :D :D )

Am doar 18 ani...
Sunt nebun(a) iubesc si nu am bani...
Am doar vise ( da, stiu, visuri, dar suna mai bine vise ) si am vise care se implinesc usor, usor :)
Sunt fericita!

4 comments:

Juicer said...

coana mare, mergem la Tulcea, da? :D

andreea said...

mergem, mergem :D

da-mi buzz pe mess sa vb :)

Cas said...

si eu eram la fel de trista ca si tine.. si ma certa lumea ca in loc sa ma bucur ca am doar 19 eu sunt trista :)) ...dar o sa vezi ca in definitiv nu conteaza varsta.. fiecare an vine cu placerile lui :) cand e concert in tulcea? ;;)

andreea said...

@ cas
sper sa nu fiu asa si maine
in fond, ai dreptate... fiecare varsta este frumoasa

sambata este concertul, pe 16 :)