Thursday, December 30, 2010

Bilant 2010

Traditia este traditie. Din 2007, de cand am blogul, fac acest bilant la sfarsit de an... Mi se pare amuzant, pt ca de fiecare data citesc bilantul din anul trecut ma amuz, pt ca mai cresc un pic. Cel din 2007 e absolut amuzant, cum am putut sa scriu de unghii? :))

La sfarsitul anului 2009 imi doream pt acest an urmatoarele:

- mai intai sa trec de sesiunea din februarie - am cam trecut :))
- sa merg in Germania - Germania? chiar nu stiu de ce am ales tara asta. Deci, nu. nu am fost :)
- sa fiu mai cu capu pe umeri :) - inceram si la anu, Andreea :)) daca zici de 3 ori poate se implineste
- sa am sanatate, ca doar atunci cand racesc imi dau seama cat de importanta e... nici nu vreau sa ma gandesc daca as avea ceva mai mult - nici nu a trebuit sa ma gandesc... am simtit.
- sa trec in anu III fara restante :) - daaa. hai ca am trecut :))
- sa vad mai toate orasele care mi-au mai ramas din Romania - mai am de vazut doar Arad si Oradea :)
- sa imi fac camera cum vreau. adica sa imi iau mobila noua, canapea si usa... (TE ROG, TATIIII)- inca te rog tatiiiiiii :) ... cred ca nu mai imi citeste blogul ... :(
- sa treaca criza asta tampita ca sa se indeplineasca dorinta de mai sus :)) - mai baga o fisa :)
- sa fiu mai cuminte, sa nu mai dau atatea batai de cap - da, inteligenta dorinta, n-am ce zice :)
- sa traiesc fiecare clipa - ca de obicei :)
- sa stau mai mult cu prietenele mele dragi :) - chiar am stat :)

Asaaaaaaaaaaa :)

Si acummmm
Plusuri:
- sunt sanatoasa. mama e bine, incepe sa isi foloseasca mana din ce in ce mai mult.
- a fost un an scolar bun. am vizitat destul de multe, am fost in 2 practiri frumoase, care m-au facut foarte mandra de tara noastra. avem niste piesaje dementiale.
- am facut putina curatenie printre prieteni. e mult prea pretios timpu ca sa ni-l petrecem cu persoane care nu merita nici macar ... de fapt, care nu merita nimic :) nici macar sa le bagi in seama :)
- am facut sport. mult sport. mi-am facut un obicei sanatos... si in plus mi-am facut o gramada de prietene... suntem o mini comunitate. e un fel de a 3-a familie pt mine.
- am bucataria visurilor mele. ma rog, in limita de bani a visurilor mele. dar... sunt extrem de mandra de ea :D
- am avut o vara superba. am fost de 3 ori la mare... am fost in Vama Veche 8->
- am fost la o gramada de concerte misto. i-am ascultat pe cei de la Korn live:)
- am stat pt prima data la cort. la festival si nu a fost chiar asa de naspa :)
- Anna, colega mea. este un plus al anului. pt ca am trecut prin multe si asta ne-a aproapiat super mult. acum am doua fete taur in viata mea, Andreea si Anna :) poate ca si de asta imi sunt cele mai bune prietene.
- trebuie sa spun si despre relatia cu tatal meu. chiar sunt uimita. sunt momente in care ma inteleg mai bine cu el decat cu mami... si asta e un lucru mareeee :D mai are el momentele lui, dar este pe drumul cel bun ... Datorita mie... m-am chinuit ani ca sa il aduc in stadiul acesta :))
- am achizitionat toata colectia Jules Verne, autorul copilariei mele.
- am vazut cateva seriale foarte interesante, din care chiar am avut ce invata :)
- hmmm. si despre dragoste. nu pot sa o trec nici la plusuri, nici la minusuri. pt ca, acum la sfarsitul anului, chiar nu mai este :) poate a fost ceva, pe la inceputul anului, dar s-a dus ... si cred ca bine a facut ;)

Minusuri
- mi-e foarte greu, leoaica fiind, adica orgolioasa, sa recunosc ca am avut parte si de minusuri
- accidentul mamei. au fost cele groaznice zile din viata mea... si cu asta cred ca am zis tot.
- mi-am mai pierdut putin increderea in oameni. si cu toate ca am avut si de castigat din asta ( vezi plusu nr 3) tot un minus este. pt ca investisem destul de mult in unele persoane ... doare al dracului de tare sa vezi cum niste "oameni" nu mai sunt, de fapt, oameni...
- cele doua restante care mi-au mai ramas
- nu am citit suficient. de fapt, nu cat mi-as fi dorit sa citesc. am ramas in urma ... (din cauza penultimului plus care mi-a mancat destul de mult din timpul liber :) )

Pt 2011 imi doresc
* sa trec cu bine de ambele sesiuni din anul III, ca sa pot intra linistita in licenta
* automat, sa iau licenta
*daca se poate sa fie si cu nota buna, ar fi perfect
*sa ma apuc de licenta de la inceputul anului, nu la mijlocul lui, cum fac toti studentii
*sa avem un bal perfect, cel putin la fel de frumos ca cel din liceu
*sa profit la maxim de aceste luni de facultate, pt ca acesti ani nu se mai intorc :)
*cu putin noroc... sa ajung sa fac masterul in orasul dorit, in tara dorita... si la aceasi specializare
*sa imi gasesc un loc de munca
*daca se poate... sa fie si un loc de munca la care sa ma duc cu placere, ar fi perfect :)
*sa fiu mai cu capul pe umeri. o sa se implineasca intr-un final, stiu. simt chestia asta :))
*siiii... cam atat. aaaa, si sa raman la fel. cu acelasi zambet, aceleasi principii si acelasi entuziasm ca si pana acum. Am I right? ;;)

Voi? V-ati gandit la un bilant?
Aveti cu ce sa va mandriti? sau aveti regrete?

2 comments:

Andreina said...

Sper din tot sufletul sa se implineasca tot ce ti-ai propus!
Cu vointa vei reusi, ai sa vezi.

In cateva din cele spuse de tine ma regasesc si eu (mai putin partea cu facultatea care WOW deja s-a dus???? Cum trece timpul...)
Foarte bine ca ai facut curatenie printre prieteni. Incurajez acest lucru. Doare si nu se uita usor unele lucruri dar cu timpul reusim sa trecem si peste astea...
Sanatate doresc si eu tuturor. Doar cand incepe sa se clatine iti dai seama cat de pretioasa este.
(Sunt patita in ambele cazuri)
Sport...hehehe...chiar stateam acum vreo 2 saptamani de vb cu niste prieteni si asa ad-hoc hai sa zica ficare primul lucru care ii vine in minte facut anul asta si de care este mandru si il trece la realizari. Am fost prima si primul lucru care mi-a venit in minte si de care chiar sunt mandra ca am reusit nu doar sa ma apuc ci sa ma si tin este sala.
Deci, continuam si in 2011 ;) :D
Pup!

Andreina said...

PS: Eu regrete nu am niciodata indiferent ca ceva nu iese cum mi-as fi dorit. Tot ce aleg sa fac imi asum. Ce nu iese bine o iau ca pe o experienta din care important e sa invat ceva. :)