Wednesday, December 1, 2010

Miroase a iarna...

Mie nu imi place iarna, deloc. De fapt, imi place putin zapada, dar doar sa o va, nu sa o simt... Aaa si imi place spiriul sarbatorilor de iarna, caldura si toate pregatirile... In rest NU ...
Nu suport frigul, da deloc deloc, nu imi place sa ma imbrac gros, mai mult de o bluza si geaca nu suport pe mine. Nu imi place nici macar sa merg la cumparaturi de haine groase, ft rar se intampla sa imi placa vreun pulover...

Sunt nascuta vara, chiar la mijlocul lunii august, deci e normal.
Nu cred ca m am plans vreodata ca este prea cald...nici cand era canicula cea mai mare. Prefer de o mie de ori sa imi fie prea cald decat putin frig.

Daca vara sunt tot timpu afara, cred ca vin acasa doar sa ma schimb, iarna sunt mai tot timpu in casa (la mine, la prieteni...la oricine are un calorifer:))... Iarna ies doar daca chiar am ceva de facut...nu ma prostesc :D

Iarna asta a venit mai greu...adica pana azi chiar a fost ok...de maine tre sa imi gasesc ocupatie :))
Aaaa, mai imi place iarna dintr un motiv...cand e frig citesc foarte mult, sau ma uit la filme...

Aprox in 2 luni (cam dupa ce s a terminat vara) am vazul Gossip Girl (serialul e ok, e putin cam tras de par, dar chiar m a prins actiunea...e de fete:D recomand fetelor de varsta mea), Dr. House (EXCELENT...absolut genial, fescinant, actorul principal e nemaipomentit si joaca extrem de bine, recomand din tot sufletu, eu sunt la zi :D) si momentan ma uit la The Mentalist (e interesant, chiar imi place, il recomand si pe el)

Daca aveti vreun alt serial interesant sa imi spuneti :) astept pareri
V as intreba si de carti, dar deja am ramas in urma...am vreo 5 carti imprumutate pe care sper sa le restitui anul asta :)

Deci: vara/iarna, primavara/toamna? Si de ce?
Aaa... Sa nu uitati de seriale :)

3 comments:

Anna said...

La fel... Eu iarna merg la ski si cam atat.
Muntele vrajit - Thomas Mann.

Luna said...

Si mie mi se par geniale si House si Mentalist. Iti mai recomand Fringe si Superatural :D

laur1985 said...

Salut!
As fi interesant sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Daca te intereseaza te astept cu un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com sau pe yahoo messenger ID: laur_rapidistul. Daca trimiti mail scrie si adresa blogului te rog.