Wednesday, September 8, 2010

....



Imi place mult melodia asta...
Nu stiu cum sa imi scuz lipsa mea de aici. Va pot spune doar ca trec printr-o perioada incarcata cu mult prea multe sentimente... nici eu nu pot sa ma inteleg.. si daca as scrie pe aici, cred ca ar fi mai rau. M-ati considera nebuna :)

Mi-e dor de mine... cea de acum 2-3 ani...
Incerc sa fiu tare, sa nu mai zic nimic, sa nu mai fac nimic... pt ca oricum e in zadar... destinatia e aceasi... S-a dus totul. De fapt, cred ca totul a fost doar pt mine...

ps: revin ... incerc terapia prin scris :)
ps1: chiar imi era dor de blog. sper ca nu mi-am pierdut cititorii ...

6 comments:

5zambete said...

eu sunt aici. stiu cum e sa fii ..ametita de ganduri/sentimente si sa absentezi :-"
big hug >:D<

Anna said...

Si eu. Tot aici.

SARILLA said...

Prezent.

Prometeu said...

mrrr.

andreea said...

@ all

multumesc
>:D<

Octavian-Andrei Brezean said...

frumos, ca deobicei :)