Sunday, January 17, 2010

Munte!!!! si sesiune!!!

Vreau la munteeeeeee!!!!

Am vazut acum la tv ca la munte ninge, partiile erau pline. Vreau si eu :)

Muntele nu e cea mai mare pasiune a mea, dar parca as avea chef de o joaca in zapada, de schiuri, prieteni buni si un vin fiert :)

Anu trecut imediat dupa ultimul examen din sesiunea din vara, am plecat la mare. Ar fi fain ca dupa ce terminam cu sesiunea astea sa ne strangem si sa plecam la munte :)

Ps: Sesiunea merge bine.
La primul examen (oral) am luat 10 ;;)
Mai am inca 7.
Din cate 3 saptamana care intra...

Dar o sa fie ok :)

2 comments:

Anonymous said...

Andreeeeea, multzam fain ca incerci sa ma vezi salivand, gandidu-ma din alt punct de vedere ... mai turcoaz: Vama Veche.
So please, nu-ti mai lasa frustrarile sa fuga pe blog, ca ne frustrezi si pe noi. :)

Comentariul este un pamflet si trebuie luat ca atare! :)

andreea said...

@ victor - multumesc.

@ Daniel - imi pare rau, nu credeam ca postul o sa afecteze pe cineva :D
daca nu le dadeam drumu, deveneam o frustrata :)))))

lasa ca mai e putin pana la vara :)

ps: bafta in prima ta sesiune :)
sa iei numai 10!!!!!

te puuup