Sunday, January 3, 2010

Inceputul de an :)

Inainte imi placeau inceputurile de an. De anu trecut nu imi mai plac :)) sa va zic de ce.

Anul trecut inca din a doua zi am inceput sa ma simt rau, am avut un fel de gripa nenorocita, care m-a tinut la pat vreo saptamana, a fost groaznic... nici nu mi-am revenit bine ca am intrat in presesiune si dupa in sesiune.

Anu asta, slava Domnului, nu am mai racit. Dar presesiunea tot ma paste ... maine incepe facultate... trebuie sa fac proiecte, harti si toate alea... nebunia o sa se termine pe 5 februarie :)

Pe de-o parte imi place in sesiune. Imi cam place sa fac unele proiecte, sunt interesante... imi plac hartiile... E frumos sa pierzi noptiile alaturi de colegi... sa lucram impreuna. E multa agitatie si asta imi place uneori :)

In week am facut foarte multe filme, am lenevit grav. Am dormit mult. Tre sa am bateriile incarcate pt saptamanile care urmeaza :)

Din februarie imi reiau activitatiile. De club, de colindat prin tara... :D

Pt voi:


It's a neeeew day, it's a neeeew liiifeeee and i'm feeeeliin goooood

No comments: