Wednesday, October 28, 2009

Stiati ca? :)

Stiati ca pe glob se considera ca este necesara o rata de fertilitate de 2,1 copii/femeie pt a se produce inclocuirea populatiei ? si ca in lumea a treia rata aceasta este de 5,7 iar in tarile dezvolatate (gen Spania, Italia, M. Britanie) aceasta rata este de 1,5 copii/femeie ?

ps1: imi place faculatea mea. ieri am stat de dimineata pana seara la facultate si am fost atenta si la ultimul seminar :D e foarte important ca iti placa ceea ce faci.
invat o gramada de chestii interesante.

ps2: cu timpu stau cam prost, orarul meu e un haos, ba un seminar, ba pauza, ba curs... si in felu asta cam toata ziua sunt plecata... azi e singura zi libera :)

ps3: trebuie sa va povestesc intr-un post separat despre Caru' cu bere. mi se pare cel mai tare restaurant :)

ps4: nu mai sunt racita \:D/

ps5: pup!!! sa fiti cuminti :)

cam multe ps-uri :)))))

No comments: