Wednesday, October 21, 2009

Nas de ren

Se pare ca frigul mi-a adus un cadou. A zis ca merit pt postul frumos pe care l-am scris :)) Sunt RACITA.

Daca m-ati putea vedea acu cred ca ati zice ca sunt in depresie :))
Descriu imaginea (as putea sa fac poza, dar sunt nemachiata, puii mei, nu pot sa ma pozez asa, fara make up :)) ) : eu in pat, in plapuma, cu 2 perechi de ciorapi, cu un sul mare de servetele din acelea de bucatarie :)) pt ca stranut din 2 in 2 minute... si automat am nasu rosu ca de ren... si cu laptopu pe picioare, scriind la un proiect pt Europa: "Peisajul cultural" ... o imagine deplorabila :)

Vreau somnnnn. Mult somn.
Astia sunt nebuni de la facultate. E a doua saptamana si ma simt ca in sesiune. Astia nu stiu ce inseamna preludiu... ne-au luat tare... Trist, foarte trist! :(

Vreau soare. Vreau mare. Cer mult?
Cand o sa am bani o sa pleccccccccccc in tari caldeeeeeeeeee. AM ZIS!!!!!!

1 comment:

Anna said...

Lichide cat mai multe, hidratarea e importanta. Vitamina C, lamaie, kiwi, citrice. E primul semn, tine-ma la curent daca se ingroasa gluma. Daca are cine sa-ti faca nu strica doua fiole polidin.

Multa sanatate iti doresc Andreea.