Sunday, October 18, 2009

Frigul

Frigul

Nu suport vremea de afara. Sunt nascuta in august... si poate de asta vara ma simt cel mai bine, un vis de-al meu ar fi sa ma mut intr-o tara unde este vara tot anu... fara ploi, fara vant, fara zapada... sa nu fie mai putin de 25 de grade :)

Nu imi place toamna pt ca imi aminteste ca vara s-a terminat, ca trebuie sa ma imbrac gros... si eu urasc chestia asta... cine ma cunoste stie ca eu fortez vara :)) de ex: toamna trecuta toti erau cu geci si pulovere si eu eram doar intr-o bluza cu maneca lunga :D .. si normal ca racesc. Motiv in plus pt care nu suport vremea rece.
Nu am geaca de iarna, am o geaca pe care o iau iarna, dar ea e mai mult de toamna. Imi iau un pulover pe dedesupt si gata.

De la iarna as lua doar zapada. Ador sa vad cum e totul alb... dar zapada e rece si necesita haine groase, deci as putea sa ma lipsesc si de ea :)) Aaa... da, imi mai plac si sarbatorile :)

Primavara imi place. Pt ca natura invie, copacii infloresc, totul prinde culoare... incepi sa te imbraci mai subtire, renunti la gecile groase pt gecute si esarfe colorate ... :)
Cred ca mai imi place primavara si pt ca are VARA in coada :))

Urasc sa ma trezesc dimineata si sa fie inca intuneric si friggggg, un frig de iti intra in oase. Urasc sa bata vantu, e cel mai nenorocit. Oricat de frig ar fi, daca nu bate vantu e bine.

Mi-as fi dorit sa fiu un animal. De ex, urs :) Sa hibernez iarna. Cred ca m-as acomoda perfect.

Saptamana trecuta, in afara de drumu fac-casa, am stat numai in casa, am citit si am baut ceaiuri multeeee :)

ps: voi sa va imbracati bine.
sa aveti mereu ciorapi in picioare si spatele acoperit :D

pup

3 comments:

Anna said...

Hahaha. Si eu sunt la fel. Atat ca mie imi place ploaia. Vine curand iarna. Sa-ti fie frumos si cald in inima daca afara nu va fi.

Cand esti racita, mananca cel putin 2 lamai zilnic. 1g de vitamina C / zi creste imunitatea. Daca-ti plac, mananca multe kiwi. Sanatate Andreea.

SARILLA said...

Pai si ce,acum esti racita, sau ce?
Hai revino-ti, ca pe 31 te astept la Constanta!:D
P.S. Si pune-ti si tu ceva gros pe tine,ca e friiiiggg....

andreea said...

anna - in suflet chiar imi e frumos :)
multumesc pt sfaturi:)
multa sanatate si tie

sarilla - nu sunt racita, imi curge doar putin nasu :D
pe 31 sunt negresit la Cta :))
deci ne vedeeeemmmmm >:D<
ps: promit ca o sa imi revizuiesc comportamentu :))
puuup