Monday, April 28, 2008

Mi-e dor ...

Da, da... stiu ca v-am plictisit :D ... dar mi-e dor de Vama ... iar, din nou :) ma uitam pe student max la poze, filmuletze de la concerte si mi s-a facut dor ... am vazut cat de frumoasa a fost atmosfera la Iasi, cata lume a fost si a cantat alaturi de ei... am presimtit ca asa va fi, Carina si Paula imi sunt martore, ca ma rugam de ele si mama sa mergem in dimineata aia la Iasi si le-am zis ca o sa fie super tare... acum, vreau la Oradea, pe 9 mai... chiar vreau sa merg... dar asta inseamna sa aleg intre Vama si mare... si e greu, la una tre sa renunt... mama imi da bani doar pt una din ele... la mare ploua acum, am vazut la stiri ca nu va fi vremea frumoasa saptamana asta... dar tot as vrea sa ajung... iar daca as alege concertul ar trebui sa merg singura, ca tata are picioru in ghips si mama nu il lasa singur ( normal )
ce fac? :-??

in mai putin de 2 luni am bacu, nu am invatat, nu m-am hotarat la ce facultate vreau sa dau, sunt praf... zici ca nu traiesc pe planeta asta... ma simt ca un spectator care se uita la o piesa, piesa aia fiind chiar viata mea, sunt paralela cu ea :| sper sa ma trezesc la timp, sa nu fie prea tarziu :)
ar trebui sa ma apuc de alergat, dau bacu la sport, deci tre sa fac ceva...
ar trebui sa fac muuulteee ...

pana atunci, poze si filmuletze :D













25 martie - Maxx, Agronomie


27 martie - Kristal, Finante


03 aprilie - Heaven, Timisoara


10 aprilie - Iasi


15 martie - Maxx, Medicina


17 martie - Kristal

3 comments:

FunInTheSun said...

paii zi domne la bac sa ia un loc langa tine sa va uitati amandoi la viata ta :) si pe mine ma enerveaza bacu asta . am multi prieteni in a 12-a si acu` nimeni nu ii mai scoate din casa :(

Paula said...

Glumeam eu ce glumeam cand ziceam ca va fi concert fix in cealalta parte a tarii. Dar hai ca nu e Baia Mare...e Oradea, deci mai aproape. :))
Si mai ziceam eu ca lipseste o mare aici prin vestul tarii ca prea suntem depaaarte de cealalta. Acum ar fi fost tare utila. :P

Andreina said...

Pai daca tot trebuie sa te apuci de alergat...alearga pana la Oradea :)) :-j