Tuesday, April 29, 2008

Astazi ...

De dimineata am fost la cimitir la bunici, cu mama, unchiu si matusa mea ... nu mai fusesem de ceva timp la bunica, nu vreau sa dau vina pe zona in care e cimitiru (Jilava) vina e a mea... m-am simtit ciudat, e ciudat ca au trecut 4 ani, pe 16 mai se implinesc 4 ani, nu stiu cum au trecut asa repede, parca ieri veneam la cimitir cu bunica si faceam curat, smulegeam buruienile, puneam lumanari pt bunicu ... ma urcam intr-un copac si mereu ma certa, ca nu e frumos sa fac asta intr-un cimitir... n-am putut sa plang, m-am intristat, imi veneau in minte multe momente... momentul inmormantari e mereu cel mai trist, atunci iti dai seama cu adevarat ca ai pierdut persoana respectiva, cel mai crunt moment ... ma uitam la morminte... si la un moment dat am zambit... ma gandeam ca ei sunt fericiti, trupurile lor impreuna jos, iar sufletele lor undeva sus...
Vreau sa merg mai des, as vrea sa ma duc singura... sa stau si sa ma gandesc... mai jos e o poza cu buni si mami, la ziua mamei, acum 5 ani...


Dupa masa am fost cu Rox prin magazine. Eram in metrou, cand un batran a lesinat... doua persoane s-au aplecat sa-l ajute, era galben la fata, l-au pus pe scaun, dar se vede ca inca sa simte rau, la 2 metrii erau 2 bodyguarzi, nu stiu de ce sunt platiti, sincer... s-au deschis usile si batranul a coborat, nimeni nu s-a dus cu el sa-l ajute, nu se tinea pe picioare, mergea greu... mi-am dat seama ca va cadea iar, am vrut sa ies dar mi-au inchis usa in nas... a cazut iar... a avut noroc ca nu a dat cu capu de ciment ... de abia atunci un om l-a ajutat ... pt ce e butonul de alarma din metrou? nu pt cazuri ca astea? de ce sunt bodyguarzi aia acolo? ca sa pazeasca linistea si siguranta in metrou? suntem oameni? in a 3-a zi de Pasti...

No comments: