Thursday, April 24, 2008

La multi ani, iubita >:D<

La multi ani, Andreea!
Andreea e una dintre cele mai bune prietene ale mele :D
Sa fi sanatoasa, ca iubita si fericita esti deja ;)

Te iubesc!

mai jos sunt cateva poze din viata noastra, unele dintre cele mai imp momente :D


la majoratul Anei, pe 12 august ( a fost de ziua mea :D ) ne-am apropiat, noi ne intelegeam bine de vreun an, ne cunoastem de doi, dar vara lui 2006 a fost momentul nostru :D

primele zile la mare :D

poza e facuta in ultima zi de plaja, in august 2006, marea ne-a unit si mai mult :D

eu i-am facut poza asta, imi place foarte mult :) [ 1 mai 2007 ]


marea ... 1 mai 07

mereu impreuna :)

De Sf Andrei, ziua noastra :P ... noimebrie 2006

De ziua ei, anul trecut, la 18 ani :)

cadoo :D

la scoala, vremuri blonde 8->

Sf Andrei, 30 nov 2007 :)


ultimul Sf Andrei in liceu...

asta a fost viata noastra in imagini, in ordine cronologica :D

No comments: