Tuesday, November 20, 2007

Smile :)













Daca tot incepusem sa postez cateva ganduri aici... trebuie sa si continui nu?
M-am impacat cu fiica mea .... cu partea din mine :) acum sunt intreaga ;))
A fost o saptamana grea... a fost o saptamana pe care nu am meritat-o nici eu, nici ea.... a fost fructul rautatilor din jur... care pana acum nu si-au pus amprenta pe noi... dar cu un scenariu bine realizat au reusit, dar nu s-au gandit ca la un moment dat o sa vorbim, ca la un moment dat o sa aflam adevaru ... cert e ca mi-e sila de tot, atat ura, invidie si rautate n-am vazut ...
Persoanele sunt invidioase ... si daca ei nu pot avea o prietenie incearca sa strice si ce altii s-au chinuit sa construiasca...
Sper ca nu o sa mai trec vreodata prin asta...
Acum nu am foarte multe idei, doar sunt fericita... "Fericire cand puiul de om vrea in brate si moare de somn" ... e versul nostru

Saptamana asta o sa merg la 2 concerte cu Vama...
Ca sa fie totul ok ar trebui sa ma apuc de invatat :)) dar nu am nici cea mai mica tragere de inima... ma omoara calculatorul... cand o sa am copil sa ii interzic sa se apropie de calculator ... jur... creaza dependenta ... ma simt ca fumatorii aia care zic k doar senzatia de a deschide pachetul de tigari si de a aprinde tigarea creaza dependenta... eu tre sa am calculorul deschis mereu... parca scrie pe el: HAI APRINDE-MA ... TE ROG!

O sa revin miercuri cu pozele de la Vama... :)

No comments: