Monday, November 26, 2007

Ganduri ...


Aseara nu aveam somn... si de obicei cand nu am somn stau si ma gandesc, la ce am facut, la ce voi face ... etc :) imi tot venea in minte o fraza pe care a zis-o profu de istorie (un om nesuferit, ca si materia lui ) " voi nu aveti nicio realizare in viata" ... ma gandesc daca e adevarat ce a zis... doar ca nu avem facultatea terminata si o familie inseamna ca nu avem vreo realizare? se poate... depinde ce intelegi prin realizare... eu una zic ca am, realizare poate fi si o mama si un prieten, si un liceu si ceva care iti doresti cu adevarat... eu pana acum ce mi-am propus am reusit ( tot ce a tinut doar de mine ) eu vrut la liceul la care sunt am reusit, de mica mi-am dorit sa am cel putin 3 prieteni adevarati, ii am ... sunt prietenii care nu mor, care o sa fie intotdeanuna parte din mine orice s-ar intampla, de prin martie o sa lucrez la ceva pentru care am luptat un an... eu zic ca si asta e o realizare ... anii de liceu sunt cei mai frumosi, dau timpu inapoi si ma gandesc la prima zi de scoala din cls a 9-a... eram cu totul alta persoana, nu stiam ce inseamna o prietenie adv, iubirea...

De ceva timp am cunoscut un sentiment nou, un sentiment pe care credeam k il cunosc de cel putin 2-3 ani... sau poate il cunosteam dar nu era la "volumul" asta... daca ma gandesc la el am un zambet de la o ureche la asta... am fluturi in stomac cand vorbesc cu el live, la telefon sau pe mess, la orice gest, zambet ... mereu cand a fost vorba de dragoste eu ma uitam la ceva greu de atins, niciodata nu m-am uitat langa mine, stiu ca am gresit mult, dar mereu m-au atras lucrurile greu de atins... si daca le atingeam nu mai aveau aceasi valoare... acum nu e asa... stiu ca e greu de atins, de acea nici nu o sa incerc, o sa o las timpu sa decida, deocamdata sunt fericita ... orice inceput e frumos ...

oare o fi adevarat ca exista suflete- pereche? ca exista un om pe lumea asta care are acelasi sentimente, opinii, dorinte ca mine? sau trebuie sa fie total diferit ca sa ne completam? eu cred ca trebuie sa fie la fel... daca ar da cat sau si eu sau macar 3/4 ar fi ok...

la capitolul scoala stau bine... cu toate ca nu am invatat deloc anu asta si am si Bac-u... nu am nici cea mai mica tragere de inima... e mai rau ca in ceilalti ani... am o gramada de invatat... trebuie sa ma gandesc la ce vreau sa fac pe viitor si nu am nici cea mai vaga idee... pentru ca de facultatea asta o sa depinda si viitorul meu... as vrea la geografie... oricum stiu ca decizia finala o voi lua cu o saptamana inainte, cum am facut si cu liceul... imi place sa fac lucrurile pe ultima suta de metrii... pentru ca atunci reflecta cu adevarat ce vreau sa fac... sper sa imi bag si eu mintile in cap si sa imi dau seama ca trebuie sa invat... dar ma gandesc la cu totul alte chestii... ma gandesc ca vine Sf Andrei, ma gandesc ca o sa fie concert cu Vama pe 7 si o sa ma intalnesc cu multe persoana (sper), ma gandesc ca vine Craciunul si Revelionul si inca nu m-am hotarat ce sa fac, cred ca o sa stau acasa cu ai mei, cele mai frumoase sarbatori au fost in familie...acum 4 ani era si bunica mea... pe 2 ianuarie era ziua ei si o tineam in sarbatoare 3 zile...
ma gandesc ca o sa vina vara si o sa merg la mare :X ... ma gandesc la toate mai putin la scoala...
aseara ma gandeam la mai multe, acum nu mi le mai aduc aminte...
diseara ma duc la bal, imi luasem biletul pt ca credeam ca va canta Vama, dar au intervenit niste probleme si va canta Suie Paraude... sper sa fie ok ....

No comments: