Tuesday, November 27, 2007

Bal Jurnalism: Suie Paparude, impresii :)




















Aseara am fost la balul celor de la jurnalism, si celor de la teatru si film... aveam bilet de 2 saptamani, crezand ca va canta Vama, cand am aflat ca va canta de fapt Suie Paparude nu am vrut sa ma mai duc... ma gandeam ca pierd o noapte degeaba, dar am zis ca fie ce o fi ma duc :)
A fost cel mai bun bal la care am fost luna asta ( si am fost la cel putin 7 ) mi-a placut ca nu a fost nici prea full clubul ( cum a fost la Ase, de nu puteai sa respiri) dar nici gol... era tocmai ok :)
La momentele artistice au fost super... am avut si parte de Vama - 18 ani, un concurent a fredonat un pic din melodie si clubu incepuse sa cante cu el :X mi-au placut dansurile mult, faptul ca au intrat unii dupa altii imediat e ceva, la celelalte baluri era o pauza ... asa aici trebuia mai multa atentie si sincronizare ... Proba cu lenjerie intima cred ca a fost pe placul tuturor :)) interesanta idee :) proba de dans a celor de la teatru iarasi mi-a placut mult...
Si proba rochiilor de seara a fost frumoasa, cea a tipei care a iesit Regina Balului a fost superba :)
In concluzie nu regret ca am fost :) regret doar ca nu a fost Vama... aici era locul lui Tudor, langa cei de la teatru si film :) A fost interesanta prezenta lui Paul Ipate de la Teatru de Comedie .
Si felicitari lui Cosmin pt organizare >:D<>

2 comments:

wannabea said...

Si ieu sunt o mare fana Vama...>:D<


Dak vrei da-mi un mail cu id-ul tau p adresa: adryana_pintilescu@yahoo.com

Vlad Ilaș said...

Da, şi mie mi-a plăcut foate mult balul nostru :D