Monday, November 23, 2009

Ranca :)

Dupa cum v-am zis, weeku asta am fost la Ranca cu un grup de prieteni.
A fost frumos. Mi-am dat seama de o chestie, pe care o stiam de fapt, mi-am dat seama cat de important este sa ai prieteni, ma refer la prieteni adevarati.

Drum pana sus la Ranca e superb... zona este foarte frumoasa, pacat ca nu a nins, cred ca era de vis :)

Aveam nevoie de ieserea asta, de drumu pana acolo, de peisajele de pe drum, de muzica, de prieteni buni, de vin fiert, de dans, de tot.

V-am zis ca am cele mai tari prietene din lume, nu?
Multumesc!
PuP

2 comments:

Valentin said...

Uite niste linkuri la fotografii facute pe 30 Octombrie, anul asta. Era ceva zapada :)

Fotografii si un videoclip
Fotografie Panoramica

A.Faith said...

ce-nseamnă să te plictiseşti aşa tare de ce e la TV şi să te apuci să vezi cine a mai intrat la tine pe blog şi de unde :))

citind chestiile ăstea, văzând headerul acestui blog, aşa rău îmi pare că anul ăsta zăpada se face aşteptată şi Rânca e doar o destinaţie dezolantă... http://s6.tinypic.com/11bqnag.jpg