Tuesday, November 17, 2009

O saptamana full :)

Am cam revenit :)

O sa am o saptamana full. Maine trebuie sa facem un proiect despre Amazon, un proiect mareeeeee si bun, pt ca avem un prof cam dur. Joi trebuie sa mergem pe sos Mihai Bravu sa facem poze si sa zicem ce e mai imp de vizitat, nici nu e mare rau soseaua ...o sa ne ia cateva ore bune :) iar seara am concert :D (ne vedeeeem joiiiii) mi-e cam dor de un concert in Bucuresti... o sa revad multe persoane dragi :D Nu stiu daca am scris pe aici, dar am mai fost si la Cta, Pitesti si Ploiesti... asta ca sa nu va ganditi ca am renuntat la statutul meu de fan calator :)) Vineri avem de finalizat si prezentat proiectu. Acu incepe distractia :) in week ma duc la Ranca la ziua prietenului unei bune prietene :) o sa fim multi si sper ca o sa fie super super.

Imi place pe de o parte ca am o saptamana incarcata, cand ai prea mult timp liber te gandesti la toate tampeniile ;)

Se anunta a fi un an foarte misto la facultate. O sa mergem in Germania, o sa avem 2 practici si inca cateva escapade de 1-2 zile :)

V-am mai zis ca fac alegeri bune, nu? :)) ma rog, uneori :D

ps: vreau sa ii transmit salaturi unui vizitator special :) tata. de ceva timp ma citeste. a citit cam tot blogul. a aflat de toate escapadele mele.. :P
aaa, uitasem, nici de Cta, Ploiesti sau Pitesti nu stiai :) sunt buna in meseria mea, nu? te iubesc ma >:D<
ps1: tata nu mai e chiar bau-bau, a devenit mai maleabil, in curand o sa ajungem sa ne intelegem ft bine, presimt :)

8 comments:

Prometeu said...

e super de super>:D<

Anna said...

Bine ai revenit !
Cu siguranta taticul tau e mandru ca are un asemenea copil.

andreea said...

promteu - >:D<

anna - bine v-am gasit :) sper ca este...

Cas said...

baiii,ce ma bucur :) chiar ma gandeam cand citeam povestile cu tatal tau... oare cand va intra? sunt multe lucruri nespuse care ne creaza si ne intaresc barierele.. ce bine e cand ele cad.. traieste la maxim momentele astea! ....eu sunt putin... hmmm... trista ca nu ajung joi.. :-< dar o sa ma gandesc ca de obicei la voi... si o sa ma mai gandesc la cantecelul nou si o sa ma mai gandesc la urmatoarele concerte unde sigur ragusim. te pup, distractie placuta!!!

Anna said...

Andreea, te rog, mai pune si tu fotografii, cateva, la SUFLET NORMAL. Ai cumva versurile noi? Iti multumesc.

andreea said...

anna - mi-ai ghicit gandurile :) asta fac de cateva zile, sortez niste poze, le adun si de pe celalalt calc si o sa postez acolo

:)

andreea said...

@ cas - la un moment dat tot trebuia sa intre:) da, ai dreptate. cred ca timpul le rezolva pe toate...

si mie imi pare rau ca nu ai venit... imi era super dor de tine.
ne vedem la urmatorul >:D<

Anna said...

Andreea, iti multumesc foarte mult. M-ai facut fericita, atat de fericita ca nu pot spune prin cuvinte.

Multumesc, multumesc, multumesc.