Saturday, August 1, 2009

La multi ani, Cosmin!!!!!


La multi ani, Cosmin!
Multa sanatate si fericire... sa ai parte de tot ce-ti doresti si iti lipseste ;) bafta multa pe toate planurile... sa termini facultatea cu brio... si dupa sa ne angajam amandoi ca tour manageri :))
Sa prindem cat mai multe concerte :))

Cu Cosmin am fost la cele mai multe concerte, atat in Buc, cred ca am fost la toate balurile impreuna... cat si in afara lui... :)

Am impartit multe momente faine impreuna... ne cunoastem de aproape 2 ani, dar simt ca ne stim de-o viata :) Right?

El e fanul nr 1 si eu fana nr 1 :)) ca sa nu ne suparam!

Puuuup
>:D<
ps: in poza mai este si Andreina (in stanga) doar ca ea munceste si prin urmare nu are atata timp de hoinarit ca noi :D
ps2: Cosmin, imi pare rau ca nu am putut sa repet supriza de anu trecut :( raman datoare... :P

5 comments:

andreea said...

Si din partea mea:
La multi ani, cosmin !

Andreina said...

La multi ani, ba! Sa ramai la fel de vesel si plin de energie cum te stiu!

Nu ne-am mai vazut de o gramada de timp. Dar las' ca vine toamna cu concerte. :P

In mom asta imi vin in minte doua momente f tari legate de el: 1. o seara memorabila pe un forum :)) ge-ni-al :)) (eclere, arhive, rasete la greu :)) ) ; 2. cum ne-am cunoscut noi (live). Foarte tare. Specific lui. :P

(In gasca asta cred ca toata lumea are impresia ca se stie de o viata cu ceilalti :) )

5zambete said...

Sa va traiasca! :)

Juicer said...

Multumesc mult, Andreiutzo!

Imi pare rau ca nu ti-am putu ura la fel, dar mai greu de prin tari straine... am multe de povestit ;).

Te puuuuuuuuuuup!!! >:D<

Prometeu said...

hihi.nebuniiii>:D<