Wednesday, August 12, 2009

20 :)

A venit si ziua asta!
Am schimbat prefixu :)) Mi-e cam frica de varsta asta... ma rog, mi-e frica de toate varstele care o sa vina de acu :D... simt ca am trecut un mare hop... de acu sunt si mai mare, deci trebuie sa fiu mai responsabila... trebuie sa ma gandesc la munca si la tot ce imi sperie libertatea...

Se mai zice ca cei mai frumosi ani de abia acu incep... sa vedem :)
Oricum, sunt multumita cu ce am. As putea sa zic ca sunt chiar fericita.

Sloganu meu de acu ar fi: Ca la 20 de ani... fara griji si FARA bani... + am doar 18 (20 ) ani, sunt nebun, iubesc si nu am bani :)) in ambele situatii nu exista bani :D

Multumesc Prometeu pt urare! Da, ai fost prima pe blog :)

Pt mine:

7 comments:

5zambete said...

la multi ani, draga mea >:D<
sa ramai mereu ca la 20 de ani :
nebuna, frumoasa,
iubita, prietenoasa,
dar cu bani :P

te pup :*

Anonymous said...

Bata-te vina! No, doamne ajuta-ti de 2o de ori!

Prometeu said...

Deci,am 20 ani si sincer nu mi-e bine
Asta e
Deci,timpul nu ma ajuta,mai vreau sa stau putin la 18
Deci,am 20 ani si sincer nu mi-e bine
Asta e
Asta simt acum si nu are rost sa ma intrebati de ce.


>:D<

andreea said...

LA MULTI ANI !!

*chestia aia cu "fara bani" mi-a venit in minte cand m-am gandit la melodii..important e ca ambele transmit bucurie si mesaje pozitive, deci:

iti doresc sa fii fericita, sanatoasa, sa zambesti cat mai mult si (cum ti-am zis si anul trecut) la cat mai multe concerte vama!

>:D<
shine girl :)

Anna said...

Crezul in frumos sa-ti aduca in viata lumina. Tie si celor dragi. Din ea sa bei potirul viselor implinite. LA MULTI ANI Andreea !

andreea said...

5zambete - multumesc mult >:D<
eu as fi vrut sa raman la 18, dar merge si la 20 :D
pup

dodo - sarumana

prometeu - da, si melodia asta mi se potriveste...:)
>:D<

andreea - multumesc!
sunt mereu cu zambetul pe buze :D
la cat mai multe! de asta am nevoie acu :))
>:D<

anna - frumos. sarumana mult de tot!!!

Juicer said...

Hai, sa traiesti!

Un tarziu "La multi ani" si de la mine! >:D<