Tuesday, March 3, 2009

Despre prostia unora si despre gay

Mai intai vreau sa imi cer scuze ca postez asa rar, dar nu am timp nici sa respir :) sper sa imi fac putina ordine in tot, in cap, in camera si in orarul de la facultate :D

Maine ma trezesc devreme, dar imi rup putin din timpul de somn ca sa ma descarc aici... :)

iata problema mea... butonam telecomanda, ca de obicei seara cand ma pun in pat sa adorm si ajung pe un post unde era Naomi. Nu prea am timp de tv, asa ca nu stiam ca a fost batuta si tunsa de 4 indivizi... am dat pe google sa vad mai multe, chiar mi se facuse mila de ea.

Gasesc o pagina unde era pus un clip de la otv cu Naomi din ziua incidentului... langa un comentariu: "Asa merita astia cine ia facut asta sa traiasa sa vina sa-i dau o naveta de bere :) "

in primu rand, mai bine mi-ai da mie o naveta de bere ca iti gasesc cuvintele gresite din prop :) se scrie "i-a" nu ia, ca nu ia un lucru ;) dupa mai trebuiau niste virgule ca sa se inteleaga ...


ma rog, fiecare mai greseste cand scrie ceva... pe fuga :) problema e ca mai toti care au comentat articolul asta aveau greseli mare gramaticale ...

acu.. ma intreb si eu ... de ce naiba se bucura toti ca a fost batuta si tunsa? de ce te bucuri, frate, de raul altuia? ... nici eu nu suport unele persoane ( care chiar mi-au facut rau ) dar asta nu inseamna ca imi doresc sa le vad intr-o groapa de gunoi in halul asta ... ce rau a facut ca sa merite asta? doar ca apare la tv si enerveaza pe unii... poi bun, zici ca nu mai suporti sa o vezi la tv, nici pe ea, nici pe alte specimene, gen nikita si sexy braileanca.. atunci inchide in pula mea televizorul!!!! de aia ai telecomanda si creier!!!

vreau sa mentionez ca eu nu sustin persoanele gay, nu pot sa zic ca le sustin si ca sunt de acord cu ele pt ca as minti... doar ca incerc sa ii inteleg... ma gandesc ca fiecare are dreptul sa aleaga de cine sa se indragosteasca... sau ca unii au probleme psihologice. Am citit la un moment dat un blog al unui barbat, gay, mi-a schimbat mult parerea despre ei, pt ca mi-am dat seama ca noi ii judecam din prizma travestitilor si a paradelor gay ( cum suntem noi, romanii, judecati de straini, ca intram in aceasi oala cu tiganii )

le: am cautat articolul de unde am gasit blogul respectiv, la Cabral, la un articol despre homosexuali... comentariul este foarte lung, eu zic ca merita sa-l cititi ... aici aveti adresa de la blog http://dlgray.wordpress.com/2008/11/20/de-ce-atata-ura/#more-81 MERITA!
"viata e frumoasa, indiferent de orientari, mai ales cand tii in brate persoana iubita, si nu conteaza ca nu poti trambita fericirea ta in jur. "

ps: cititi si al doilea comentariu de la articol :)

6 comments:

SARILLA said...

Ehee..fata mamii..asta e diferenta dintre un om care gandeste (si scrie) corect si unii care nu!
Am auzit si eu, si mi-a parut rau, mai rau pentru ca astia suntem, o tara de prosti, si se pare ca nu avem ce face!
P.S Eu sustin comunitatea gay!:)Sa se noteze!:)

andreea said...

da, asta asa e!
chiar e aiurea, pt ca pana la urma e vorba de un om, un om care nu a facut vreun rau, nu a omorat pe nimeni, ca sa merite asta...

daca toti sunt ca domnul acesta si eu ii sustin!!

adrian popa said...

chestia e cu substrat. adica a fi gay intr-o tara in care se presupune a fi ortodoxa e chestie moralo-religioasa nasoala. bataia si noul look atribuit tipului respectivi e privit de cei mai multi ca o pedeapsa divina. nu au taiata ei, a fost mana lui dumnezeu. daca de exemplu ar fi fost tuns si bataut un fotbalist (exemplu e intamplator) chestia morala ar fi fost alta. chestia cu omul e la urma, asa cum ai spus si tu si asa spun si eu. pana acolo insa sunt multe probleme

ps eu nu sustin comunitatea gay si nici pe cei care o sustin.
nu ma uit nici la fotbal
sa se noteze!

andreea said...

@ adrian

pedepsa divina?
da, unii dau vina pe Dzeu.

mie sincer mi-e scarba...
nici eu nu sunt de acord cu ei, dar nu i-as bate...

l-as batea klumea pe unul care a omorat, care a violat...
dar nu pe un travestit... care poate are probleme psihologice ...

ma repet
nici eu nu ii sustin
ii sutin doar pe oamenii care gandesc la barbatul din exemplu meu :) chiar il admir pe omu acesta

nici eu nu ma uit la fotbal, nu asta de aici... nu ai ce sa vezi

Anonymous said...

"atunci inchide in pula mea televizorul!!!! de aia ai telecomanda si creier!!!"
In aceste cuvinte, te vedeam deja fiind tipa asta : http://www.youtube.com/watch?v=yHIGWSQ_F5I&eurl=http://alup-igus.blogspot.com/
:)) Foarte tare Andreea! Ne vedem miercuri.

andreea said...

da, am vazut filmuletzu la tine pe blog, acum ceva timp :))

tare :))

si mie mi-ar trebui asa ceva cand am nervi :))))

ne vedeeeeeeeeeeem :D