Sunday, March 8, 2009

Chestionar

Citeam blogurile preferate, ca in fiecare seara, si ajung la Mihai Bendeac... am gasit un chestionar foarte misto, al lui Marcel Proust

iata-l :)

1. Principala mea trăsătură - hmm, pasiunea
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - respectul, asta imi doresc sa intalnesc la un barbat... pt ca iubirea nu tine o viata
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - ... nu sunt bi :))
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - incerc sa ii pretuiesc pe ei... sa pretuiesc prietenia lor...
5. Principalul meu defect - hehe, am multe... principalul ar fi naivitatea ...
6. Îndeletnicirea mea preferată - somnul :)) aaa, mai nou turismul :D
7. Fericirea pe care mi-o visez - sa fiu mama. si sa calatoresc muuuuult
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa o pierd pe mama
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - intr-o casa pe malul marii
10. Culoarea mea preferată - verdeeee
11. Floarea care-mi place - ghiocelul
12. Pasărea mea preferată - porumbelul
13. Prozatorii mei preferaţi - Jules Verne ( mi-a placut foarte mult cand eram mai mica ), Sadoveanu, Marin Preda ...
14. Poeţii mei preferaţi - Eminescu, Nichita Stanescu si Tudor Arghezi
15. Eroii mei preferaţi din literatură - Ilie Moromete, Goe si Tipatescu
16. Eroinele mele preferate din literatură - Victoria Lipan si Aneta Duduleannu
17. Compozitorii mei preferaţi - Tudor Chirila
18. Pictorii mei preferaţi - Sabin Balasa, Da Vinci ... ( nu e punctul meu forte pictura )
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - eroi? mi se pare un cuvant cam mare ... totusi cred ca bunica este eroina mea.... INSA admir mult unele persoane, cum ar fi: Cabral, Tudor Chirila, Eugen Caminski ... si ar mai fi... ma opresc aici :)
20. Ce urăsc cel mai mult - ipocrizia si tradarea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - pfuu, mai multa intelepciune... si ochii putin mai mari si - 5 cm ( macar )
22. Cum aş vrea să mor - impacata
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - cele involuntare si cele facute de copii
24. Deviza mea - am mai multe :D
Nu putem face lucruri mari, doar lucruri marunte cu multa dragoste
Nu iubi cu adevarat decat pe cine respecti cu adevarat
Traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima

ps: va zic de pe acum ca nu am citit extraordinar de mult la viata mea, pe langa cartile pt scoala am mai citit cateva zeci de carti, maxim 20, ... insa sunt putine ... am o lista destul de lunga pt anul asta :)
la pictori nu ma pricep, o sa ma pricep in curand pt ca imi trebuie in turism :)

ps 2: completati si voi chestionarul :) da, da... si tu :) toti cei care l-ati citit ...
sa nu trisati, ca stiu cine imi viziteaza blogul :D

puuuup :)
maine - Fabrica - Vama... Show! Play! Love! ne vedem acolo

zilele astea o sa scriu despre filmul Pretty Woman... am plans cat pt toate filmele la el...

LE: cine nu are blog, poate sa raspunda printr-un comentariu :D

8 comments:

Andreina said...

Eu n-am blog :D

Ne vedem diseara!

andreea said...

poti sa raspunzi aici, intr-un comm :)

ne vedeeeeeeeeeeeeem
:D
pup

adrian popa said...

legat de a doua chestie, cred ca e falsa chestia cu respectul adica pot sa vad respect fara iubire dar nu pot sa vad iubire fara respect:) cred ca pana la urma iubirea e tot, nu stiu daca asi sta langa cineva daca asi simti ca de la un moment iubirea va lasa loc respectului, respectul va lasa loc increderii si pana la urma se va ajunge ,,ca daca am ajuns pana aici''
iubirea e totul, restul vin de la sine! :P

SARILLA said...

Eu l-am commpletat la el pe blog..daca vrei iti dau un copy paste..:)

andreea said...

@ adrian popa
da, ai dreptate... cred
ma rog, eu mereu am zis ca nu iubirea este cea mai importanta... ci respectul, sau increderea...

am multe exemple de oameni care iubesc si nu au incredere...
sau poate ei cred k iubesc...


@ sarilla
am citit :D
pup

Prometeu said...

cum poti sa vezi cine-ti viziteaza blogu:-?

andreea said...

prometeu
glumeam :)
stiu in mare cine imi viziteaza blogul in fiecare zi...

vzi, a functionat metoda mea :))

pup

Prometeu said...

uff.
eu chiar vroiam sa aflu:-<
:))