Thursday, July 9, 2009

A venit vacantaaaaaaaa :)

De ieri sunt oficial in vacantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Va sunt datoare cu cateva povestiri din practica de la Sibiu. Am avut net acolo insa de abia am apucat sa imi citesc mailurile...

Am fost 27 de oameni, am stat intr-o pensiune la cativa metri de gara... stim mersul trenurilor acum :))

Miercuri a fost ziua de plecare...
Joi am fost la Paltinis si am mers cu telescaunul... dupa am fost in Dumbrava... am papat bine si am fost la muzeu statului si la Zoo :x
Vineri am fost pe Transfagarasan... la Balea Lac... la Vidraru, Curtea de Arges si Cozia... a fost cea mai plina zi, dar si cea mai frumoasa
Sambata am stat in Sibiu, am mers la muzee, ne-am plimbat...
Duminica am fost in Sighisoara :)
Luni am ramas tot in Sibiu, am prezentat diverse monumente din Sibiu... am fost un fel de ghizi :)
Marti a fost examenul si plecarea.

Am avut cea mai tare profesoara... daca ne vedeai pe toti la un loc nu iti dadeai seama care e profesoara si care e studentul...
Am dormit putin, ne-am distrat mult si am vazut multe :)

E urat sa te trezesti dimineata singur, cand timp de 6 nopti te trezeai in galagie... cand stateai cu orele ca sa te duci la baie...

Mi-e dor!

Maine plec iar... de data asta la Putna, la un botez :) nunta de anu trecut, tot de pe vremea asta, a dat roade ;)) o sa lipsesc cateva zile...

Sa fiti cuminiti. Puuuup


7 comments:

Prometeu said...

zambiliciiii
:*

Andreina said...

Asa si...care-i profesoara? :))

all of the light said...

Vacanta placuta.:*:*:*

daiana said...

vacanta placuta! sper sa ne vedem la concerte, eu sunt daiana, probabil cea mai mica/maaaare fana a trupei(nu stiu daca m-ai observat); acum am descoperit blogul tau, ma uitam cand si pe unde mai au concerte si te-am recunoscut in fotografii :)))

andreea said...

@ prometeu - daaa :)) eram vesele

@ andreina - facea poza :))

@ mia - multumesc :)

@ diana - daca as vedea o poza probabil te-as recunoaste :)
merci frumos

daiana said...

unde sa-ti pun poza?

andreea said...

pe mail: andreiutzza_4u@yahoo.com