Tuesday, September 2, 2008

Noutati :D

A aparut iaurt Yoplait si la 400 de grame :)
aaa, si ZuZu cu lapte si cacao :D

iaurtul yoplait e cel mai tare, e de la tnuva. incercati de piersica, visine sau mere ( astea 3 sunt pref mele :D )
sunt destul de pretentioasa in cea ce priveste lactatele, nu imi place orice.
imi place iaurtul ca are bucati de fructe in el, si nu are doar cateva, are k-lumea... nu are doar coloranti
iar laptele zuzu e singurul care imi place, pe langa cel de la tara, zuzu e singurul pe care il pot bea gol.


a, v-am zis de cerealele Cookie crisp de la Nestle??
sunt bestiale cu zuzu :)
nu inteleg insa de ce iti dau numai cadouri de baieti la cereale, am cd-uri cu jocuri de masini, o gramada de chestii de plastic...
ce, doar baietii mananca cereale?!
descriminare!!! (as fi vrut sa gasesc o papusa ceva :))))) )

2 comments:

FunInTheSun said...

sa incerci si milli , la sticluta cu fructe si cereale . as bea non`stop si nu m`as satura . azi am baut si eu la pranz yoplait cu piersici si nectarine . dragutz :)

Alexandra said...

mai, si mie imi place zuzu, e sg lapte din asta de cumparat care-mi place, dar cred ca am prins o alergie la zuzu, pt ca vineri am luat cutia de zuzu cu mine la sc si pana am ajuns se rupsese sticla aia de carton, era inundatie de lapte in ghiozdan, se lipisera cartile intre ele, unele sunt chiar de aruncat la gunoi pt ca nu se mai dezlipesc paginile :P