Wednesday, January 2, 2008

01 Ian - la nasi ...





















Si pe 01 ianuarie am fost cu ai mei la nasi... asa facem in fiecare an, de cand ma stiu ... mergem cu tort si flori si sarbatorim in familie, eu, ai mei, nasa, nasu, cei 3 copii ai lor: Cristina, Anitza si Adrian, Cristina cu sotul ei, Nicu si copilul lor, Tudor si Anitza cu sotul ei si copilu, Alex :) si Adrian are un copil, Radu, dar il poate vedea doar de 2 ori pe luna, fiind divortat de mama lui... e trist, sa iti vezi copilul doar 4 zile pe luna, sa nu il ai langa tine de Revelion...
M-am jucat cu Tudor si Alex, am construit motociclete, casutze si cuburi...
In afara de cateva poze cu jucariile,facute de mine, restul de poze sunt facute de Tudor :) e un mic fotograf... Tudor e cel mic, are 6 ani, Alex are 15 :)

No comments: