Sunday, October 21, 2007

Timisoara - 12-13 oct 07























































Am ajuns si in vestul tarii, mai exact in Timisioara... tot cu ocazia unui concert Vama :D e un oras frumos, adica centrul orasului e foarte frumos, imi plac porumbeii mult si au o catedrala absolt superba :X in rest nu e cine stie, pentru un oras mic mi se pare cam murdar...
Sibiul ramane cel mai frumos oras din Romania, si nu numai ca este curat, ci pentru cladiri, pt Pta Mare si pt peisajul superb de acolo

13 comments:

Carina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
andreea said...
This comment has been removed by the author.
Paula said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Carina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
andreea said...
This comment has been removed by the author.
Carina said...

sterge-l si pe asta! Nu-ti prea place critica. Pacat. Era ceva constructiv.

andreea said...

Ce era ceva constructiv? faptu k ati comparat World Trade Center-u cu Catedrala din Timisoara? Catedrala acea nu e mai inalta decat un bloc cu 10 etaje... si noi avem Intercontinentalu si se vede decat la 2 statii ;)

Si da pt mn Timisoara e oras mic, si pt un oras mic mi s-a parut murdar...
In comparatie cu Sibiu si Brasov chiar lasa de dorit:) nu am facut comparatie cu Bucurestiul, si la noi e mizerie, dar in cartierele marginaje, in centru e curat :)


ps: poate nu aveam chef de critica ... poate unii oameni au si alte probleme...

era doar o opinie pt care mi-am exprimat-o pe blogu meu :)

Paula said...

Chestia cu World Trade Center era o metafora..stii tu...figura de stil...
Daca nu vrei replici ai putea sa-ti dezactivezi commenturile de tot. ;)

andreea said...

draga mea, figurile de stil se fac in generala:) deci e normal sa stiu ;)

cred ca stiu mai bine ca tine ce am de facut ;) vreau comentarii... dar vreau sa imi fie respectate parerile asa cum si eu la randul meu le respect ;)( le-am sters pt ca problema evoluase prea mult si chiar nu aveam chef de cearta sau sa incep sa dau explicatii )

Carina said...

Andreea, bine ai facut ca ti-ai scris parerile pe blog. De-asta l-ai facut, presupun. Dar atata timp cat lasi rubrica de commenturi activa, ar trebui sa fii pregatita sa primesti si replici negative.
"vreau sa imi fie respectate parerile asa cum si eu la randul meu le respect" - prin faptul ca ai sters parerile a 3 persoane demonstrezi ca de fapt nu dai 2 bani pe parerile celor care iti citesc blogul
"problema evoluase prea mult si chiar nu aveam chef de cearta sau sa incep sa dau explicatii" - asta e o solutie?
Poate n-ar trebui sa-ti tot scriu, dar am apreciat admiratia ta pt Tudor si pt Vama si de-aceea m-am oprit asupra blogului tau!

Carina said...

Nu m-a suparat faptul ca ai sters commenturile la tine pe blog... dimpotriva... m-a amuzat :)
Pozele sunt foarte frumoase, chiar ma intriga faptul ca iti ies... eu am incercat dar fara succes. Presupun ca prinzi mereu loc in fata la concerte :)

Remus Dăescu said...

da foarte tare!poate daca vizitai mai mult decat centrul iti schimbai parerea! dar nah ce sa-i faci!nici sibiul nu e prea frumos...in afara de faptul ca e plin de cocalari care se iau de tine pe strada fara sa faci nimic doar mergi si asta tot in plin centru si ca gara e mizerabila si ca m-a fugarit un mosh gay e super si sibiul!