Tuesday, August 21, 2007

Eforie Nord: 11-20 aug 07



















































































































































































































































































































































































































































Am fost si a 3-a oara la mare pe anu asta, doar ca de data asta am stat 10 zile :) a fost frumos, am prins vreme foarte buna ... in rest... las pozele sa vorbeasca :D

6 comments:

HuNt3r said...

hehe mijto pozele :p uite tocmai acum mi-am dat seama dc esti incapatanata si nu renunti la ideea ta usor. esti leu, ca si mine :p

andreea said...

ms ;))
da, cred ca zodia e de vina :) ori e ca mine ori nu e ca nimeni :))
unde ai vazut tu ca sunt incapatanata? :D are legatura cu blogul lui Chirila?

HuNt3r said...

da :p si stiu foooaaarte bine cum este :)) nuj, multi spun ca zodia e ceva prosteste.. si eu cred putin asta... dar se vede ca in cazul asta, leii se aseamana extreeeem de mult. hehe, seems that i`ll visit you offten :p cu toate ca nu mi-ar placea sa-mi fac un blog, imi place sa citesc blogurile altora :)

andreea said...

hmm, nush, eu cunosc mai multi lei, nu toti sunt asa, unii sunt total diferiti de mine, depinde si de pers repectiva, de personalitatea fiecaruia! dar mai sunt si persoane leu in care ma regasesc...

si mie imi place mai mult sa citesc alte bloguri, pe asta l-am facut asa la plictiseala, si nu prea postez... decat poze :) imi place foarte mult sa fotografez

HuNt3r said...

si eu am cativa prieteni apropiate in aceeasi zodie, si mereu radem pe seama obiceiurilor noastre :)) si mie imi place sa fotografiez, dar mai mult imi place sa modific poze ^_^

andreea said...

eu nu prea ma princep sa modific poze, poate de aia nu imi place sa le modific, le prefer asa cum le-am facut... naturale :D

de ce nu postezi si u poze modificate? :)